Питання і відповіді

IP-телефонія — загальна назва телефонного зв'язку, що здійснюється завдяки передачі даних по IP-протоколу, тобто через Інтернет. SIP — один із протоколів, який забезпечує роботу IP-телефонії: пристрої знаходять один одного за IP-адресою та починають сеанс зв'язку по SIP-протоколу.

Дані технології дозволяють відійти від прив'язки до локації та відкривають широкі можливості для аналітики та відстеження дзвінків. Для надання послуги на стороні компанії виділяється лінія та здійснюються її налаштування. Для маршрутизації та зберігання дзвінків використовуються потужності компанії, дискове місце дата-центру або обладнання клієнта.

SIP номер – це зручний спосіб продемонструвати присутність вашої компанії у місті. Ви можете вибрати один номер (якщо працюєте локально) або кілька номерів, підв'язаних під різні міста. За рахунок багатоканальності кілька клієнтів можуть додзвонитися на ваш номер одночасно. Більше того: кілька співробітників також можуть одночасно дзвонити різним клієнтам через один номер.

Зверніться до нашого сервісно-інформаційного центру будь-яким зручним способом:

  • залиште заявку на сайті https://format24.ua/;
  • напишіть нам в чаті на сайті https://format24.ua/;
  • за телефоном 0800310010; 0689310010; 0509310010;

Ми зв’яжемося з Вами, перевіримо наявність покриття та запропонуємо зручний час для підключення. Також ми допоможемо обрати оптимальний тариф та надамо роутер, якщо він потрібний.

У визначений час до Вас прийде майстер, прокладе кабель до Вашої квартири, виконає підключення до обладнання та внесе необхідні налаштування. Вам буде надано протокол замовлених послуг і обладнання, номер особового рахунку та дані для входу в особистий кабінет.

Звертаємо Вашу увагу! Вам необхідно оплатити вартість робіт та тарифний план в день підключення - щоб кошти встигли зарахуватися на рахунок компанії впродовж 2-х днів, інакше послуга буде припинена.

  • Дешевше ніж підключення та налаштування аналогової офісної АТС.
  • Клієнт отримує багатоканальний номер. Також можна збільшувати кількість операторів корпоративної мережі без значних витрат.
  • Швидка телефонізація компанії, навіть якщо клієнт тільки в`їхав до офісу з голими стінами, і в ньому немає нічого, крім комп`ютера та навушників із гарнітурою.
  • Може навіть не бути дротового інтернету – достатньо наявності якісного 3G з`єднання.
  • Оплата дзвінків за базовими тарифами на послуги телефонного зв`язку - незалежно від того, де знаходиться абонент.
  • SIP-номери дешевші за встановлення звичайної телефонної лінії. Особливо це зручно для телефонізації великих підприємств із великою кількістю філій та відділів, що знаходяться у різних місцях.
  • SIP-телефонія дозволяє об`єднати дані про дзвінки з 1C, CRM, системами аналітики. І зробити бізнес ефективнішим за допомогою цих даних. Наприклад, завдяки SIP-телефонії можливе відстеження дзвінків. А за допомогою кол трекінгу можна бачити, з яких рекламних джерел приходять клієнти і приймати правильні рішення для підвищення продажів.
  • За допомогою SIP-телефонії та колл трекінгу ви можете стежити за навантаженням на відділ продажу, його ефективністю та контролювати кожного менеджера, прослуховуючи дзвінки. Все це підвищить рівень обслуговування та вплине на відсоток закриття угод. Немає обмеження щодо географії.
  • SIP-номери різних країн можна підключити до кол-центру або відділу продажу незалежно від його місцезнаходження. Наприклад, для київського офісу можна підключити вхідні номери Мінська чи Лондона. Гарний захист від прослуховування, на відміну традиційних телефонних ліній.
  • Можна створити віддалений кол-центр, виділивши для нього SIP-номери - так заощаджуються гроші на обладнанні та оренді офісу. Гнучкі налаштування – можна налаштувати складну схему переадресації між відділами та менеджерами, голосову пошту, автовідповідач, IVR (голосове меню).
  • Можна вибудовувати чергу дзвінків, залежно від зайнятості менеджерів, записувати розмови тощо. Завдяки SIP-телефонії можна налаштувати форму зворотного дзвінка на сайті, яка збільшить кількість дзвінків. Налаштування віртуальної АТС відповідно до робочого графіка та вихідних днів. Наприклад, вона може переадресовувати дзвінки, що надходять у неробочий час, на мобільні номери працівників.

Завдання, що вирішують послуги телефонії:

  • створення внутрішнього корпоративного зв`язку;
  • иінструмент моніторингу та аналізу потоку дзвінків;
  • можливість відстежувати ефективність працівників;
  • скорочення витрат на дзвінки за рахунок індивідуальної тарифікації та спеціальних послуг;
  • можливість підвищити продажі, аналізуючи дзвінки.

Єдиний канал зв`язку з широким функціоналом та гнучкими налаштуваннями, який легко підключити на базі АТС, що вже існує. SIP транк — це віртуальний канал зв'язку між двома АТС, що дозволяє під'єднати довільну кількість телефонних ліній та номерів. Іншими словами, це єдина магістраль зв'язку для об'єднаних АТС, що працює через інтернет. Компанія Формат надає SIP транк як комплексну послугу, яка може включати кілька SIP номерів, SIP-ліній і міський індекс для вихідних дзвінків.

Принцип роботи SIP trunk полягає у присвоєнні кожній з АТС спеціальних ідентифікаторів (прописаних кодів). Одна зі сторін стає приймальною, а друга — тою, що віддає. Саме завдяки своїм унікальним ідентифікаторам обидві точки з`єднуються в єдиний канал зв`язку, для якого їхня фактична геолокація не має значення.
Послуга SIP транк потрібна для організації швидкого, якісного та надійного зв`язку як між співробітниками, так і з клієнтами. Більш того, вона дозволяє використовувати можливості, які надає SIP телефонія, наявній АТС. Тобто це засіб оптимізації робочих процесів для підвищення якості обслуговування клієнтів та загальної працездатності компанії. Також це швидкий та економічний спосіб масштабування телефонної мережі.

Підключення послуги SIP транк надає абоненту наступні переваги:

  • економія — абонентська плата за канал зв`язку та sip номер набагато нижча, ніж у традиційних телефонних ліній;
  • висока якість зв`язку — використання цифрових протоколів для обміну інформацією, які забезпечують швидкісне з`єднання та надійний зв`язок;
  • відсутність прив`язки до геолокації офісу — sip номери, що видаються провайдером, працюють незалежно від фактичного місцеперебування робочого місця;
  • швидке масштабування мережі — можливість підключати додаткові канали до SIP trunk, що вже існує;
  • розширення функціоналу мережі — використання можливостей sip телефонії (установка сценаріїв для маршрутизації дзвінків, переадресація за робочим графіком);
  • гнучка система тарифів — sip тарифи варіюються в залежності від свого наповнення, що дозволяє підібрати ефективне рішення для бізнесу будь-якого розміру.

Послуга буде доступна одразу.

Звертаємо вашу увагу! Вам необхідно оплатити вартість робіт та тарифний план в день підключення - щоб кошти встигли зарахуватися на рахунок компанії впродовж 2-х днів, інакше послуга буде припинена. Послуга буде активна відразу.

Якщо у домі кілька комп’ютерів, телефонів і планшетів, уся сім'я сидить в інтернеті – і щоб усе одно всім вистачало швидкості.

Для того щоб відео онлайн в форматі 4К не зависало. Фільми та ігри можна було скачувати за кілька хвилин. Робота в Інтернеті була швидка і комфортна.

Великі файли блискавично закачувались на файлообмінник. Ми рекомендуємо обирати тариф « Енергонезалежний 1 Гбіт/с» та сучасний двохдіапазонний роутер

Вартість підключення складається з вартості матеріалу всередині квартири, роботи майстра і додаткових послуг.

Будь ласка, не передавайте майстру готівку!

Вартість підключення та тарифного плану оплачується на ваш особовий рахунок, його буде вказано в протоколі замовлених послуг. У цьому документі майстер вкаже суму, яку необхідно внести за підключення. 

Звертаємо вашу увагу! Вам необхідно оплатити вартість робіт та тарифний план в день підключення - щоб кошти встигли зарахуватися на рахунок компанії впродовж 2-х днів, інакше послуга буде припинена.

Так, будь ласка, подбайте про те, щоб Ви могли надати паспорт особи, на яку буде оформлено договір. Якщо вдома немає особи, з якою буде складено договір, можна залишити її паспорт повнолітній особі.

Ми підключаємо тільки за технологією GPON.

GPON (англ. Gigabit Passive Optical Network) — гігабітна пасивна оптична мережа. Ця технологія зробила революцію в сфері комунікацій.

Швидкість передачі даних по такому каналу досягає 1 Гбіт/с (≈1000 Мбіт/с). Технологія може гарантувати надійний сигнал і високу швидкість доступу в будь-який час доби та при відключенні електроенергії.

Ми надаємо білі ІР-адреса
За замовчуванням ми надаємо динамічну ІР-адресу. Статична ІР-адреса надається за додаткову плату 100 грн.

Програми лояльності від «Формат» – це можливості економити на послугах для абонентів, що діють. "Рекомендуй Формат": для участі Вам потрібно порекомендувати "Формат знайомим, які збираються підключати інтернет. Якщо новий абонент назве Ваш особистий рахунок або адресу при підключенні, ми нарахуємо Вам бонус у вигляді місяця промокористування послугами. Кількість запрошених абонентів не обмежена!

Наша компанія не встановлює специфічних прошивок на обладнання абонентів.

Ви можете використовувати власне обладнання за умови, що воно не має вбудованих налаштувань іншого провайдера.

Якщо Ваш роутер підходить для тарифа, який Ви підключаєте (для гігабітних тарифів необхідні гігабітні роутери), та не має програмних та апаратних проблем – Ви, звісно, можете використовувати його.

Ви може скористатися ресурсом наприклад: https://2ip.ua/ua/

Так, комп’ютерна допомога та налаштування входять до переліку послуг, що надає компанія «Формат».

Коли абонент звертається до нас за консультацією, ми намагаємося допомогти в телефонному режимі. Якщо віддалено не вдається вирішити питання, ми направляємо до абонента нашого спеціаліста.

Повний перелік доступних послуг можна дізнатись у оператора, звернувшись до сервісно-інформаційного центру через чат на сайті, Messenger або Telegram, чи за номерами телефонів 0800310010, 0689310010, 0509310010.

Дізнатися свій тарифний план можна, використовуючи Особистий кабінет.

Вхід на сторінку особистого кабінету.

Дані для входу (логін і пароль) вказані в протоколі замовлених послуг, виданому при підключенні.

Тариф буде вказаний у розділі «Послуги».

Якщо дані були загублені чи немає можливості знайти протокол, необхідно звернутися до наших спеціалістів, написавши у чат технічної підтримки (сайт, Telegram, Viber або інший Messenger) або зателефонувавши до сервісно-інформаційного центру за номерами 0800310010, 0689310010, 0509310010.

Легко і зручно можна оплатити:

Найкращий спосіб перевірки балансу на вашому особовому рахунку — через Особистий кабінет. У ньому вказується поточний баланс та рекомендований платіж на наступний місяць. Логін і пароля для входу в Особистий кабінет зазначено в протоколі замовлених послуг.

Послуги надаються на повний календарний місяць. Для безперервного користування послугою рекомендуємо сплачувати рахунок до 1-го числа наступного місяця.

Після оплати послуги рекомендуємо перевірити стан вашого особового рахунку та переконатися, що сума на вашому рахунку дорівнює сумі щомісячної абонплати або перевищує її. Якщо після списання ваш баланс має  від’ємне значення, послуги блокуються системою до поповнення рахунку на суму, яка перевищує від'ємний баланс.

Перевірте чи було зараховано кошти на ваш особовий рахунок. Його стан можна перевірити через Особистий кабінет. Перевірте чи було списано кошти з вашого рахунку.

Активація послуги, зупиненої через нестачу коштів на рахунку, відбувається автоматично після надходження коштів, далі послуга активується протягом часу від декількох хвилин до декількох годин. Зарахування коштів на особовий рахунок залежить від способу поповнення.

Якщо інтернет не працює і Ви не бачите коштів на рахунку після його поповнення- звертайтеся до Центром обслуговування клієнтів.

Ні, наша система автоматично визначає суму за користування послугами від дня початку до кінця місяця. Її повідомить оператор компанії.

Послуга «Пауза» надає можливість тимчасово призупинити доступ до інтернету. Це означає, що система не буде нараховувати вам борг за період коли Ви не користувалися послугою. Ви не будете сплачувати повний місячний тариф за період, коли буде підключена послуга «Пауза».

Сумарна тривалість користування послугою «Пауза» не повинна перевищувати – 90 днів на рік.

Для  підключення  послуги «Пауза» необхідно зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів.