Автономна робота інтернету 24/7
Швидкість до 1 Гбіт/с
Обирайте найзручніший спосіб поповнення рахунку.
Оплачуйте шість місяців - сьомий отримайте в подарунок
Доступ до Інтернету навіть в умовах вимкнення електроенергії
Бездротове підключення до інтернету на безліч пристроїв
Відео онлайн не зависає
Висока швидкість передачі данних
Підключи ВИСОКОШВИДКІСНИЙ ОПТОВОЛОКОННИЙ IНТЕРНЕТ ЗА НАЙКРАЩИМ ТАРИФОМ
Навіщо підключати гігабіт?
"Мене влаштовує мій інтернет..." Ти так думаєш, коли нема з чим порівняти
Обладнання
Щоб залишатися на зв'язку навіть за відсутності світла, вам знадобиться джерело безперебійного живлення. Пропонуємо PS12238W для забезпечення довгострокової автономної роботи обладнання з живленням 12В чи 5В. Рекомендується резервувати по живленню Wifi роутери, IP-телефони, камери відеоспостереження, xPON ONU. ДБР можна придбати за 1790 грн.
Для підключення швидкісного оптичного інтернету необхідно встановити абонентський оптичний термінал. Ми забезпечуємо абонентів цим обладнанням Вартість оптичного термінала 600 грн.
Щоб отримати максимальну швидкість через Wi-Fi, вам знадобиться потужний гігабітний Wi-Fi роутер.Ми пропонуємо Totolink A3002RU гігабітний маршрутизатор, відповідно він має 4 х 1000 Mbps LAN та 1 х 1000 Mbps WAN. Роутер можна придбати за 1500 грн.
заявка на підключення
Питання і відповіді
IP-телефонія — загальна назва телефонного зв'язку, що здійснюється завдяки передачі даних по IP-протоколу, тобто через Інтернет. SIP — один із протоколів, який забезпечує роботу IP-телефонії: пристрої знаходять один одного за IP-адресою та починають сеанс зв'язку по SIP-протоколу.
Дані технології дозволяють відійти від прив'язки до локації та відкривають широкі можливості для аналітики та відстеження дзвінків. Для надання послуги на стороні компанії виділяється лінія та здійснюються її налаштування. Для маршрутизації та зберігання дзвінків використовуються потужності компанії, дискове місце дата-центру або обладнання клієнта.
SIP номер – це зручний спосіб продемонструвати присутність вашої компанії у місті. Ви можете вибрати один номер (якщо працюєте локально) або кілька номерів, підв'язаних під різні міста. За рахунок багатоканальності кілька клієнтів можуть додзвонитися на ваш номер одночасно. Більше того: кілька співробітників також можуть одночасно дзвонити різним клієнтам через один номер.
Зверніться до нашого сервісно-інформаційного центру будь-яким зручним способом:
Ми зв’яжемося з Вами, перевіримо наявність покриття та запропонуємо зручний час для підключення. Також ми допоможемо обрати оптимальний тариф та надамо роутер, якщо він потрібний.
У визначений час до Вас прийде майстер, прокладе кабель до Вашої квартири, виконає підключення до обладнання та внесе необхідні налаштування. Вам буде надано протокол замовлених послуг і обладнання, номер особового рахунку та дані для входу в особистий кабінет.
Звертаємо Вашу увагу! Вам необхідно оплатити вартість робіт та тарифний план в день підключення - щоб кошти встигли зарахуватися на рахунок компанії впродовж 2-х днів, інакше послуга буде припинена.
Завдання, що вирішують послуги телефонії:
Єдиний канал зв`язку з широким функціоналом та гнучкими налаштуваннями, який легко підключити на базі АТС, що вже існує. SIP транк — це віртуальний канал зв'язку між двома АТС, що дозволяє під'єднати довільну кількість телефонних ліній та номерів. Іншими словами, це єдина магістраль зв'язку для об'єднаних АТС, що працює через інтернет. Компанія Формат надає SIP транк як комплексну послугу, яка може включати кілька SIP номерів, SIP-ліній і міський індекс для вихідних дзвінків.
Підключення послуги SIP транк надає абоненту наступні переваги:
Послуга буде доступна одразу.
Звертаємо вашу увагу! Вам необхідно оплатити вартість робіт та тарифний план в день підключення - щоб кошти встигли зарахуватися на рахунок компанії впродовж 2-х днів, інакше послуга буде припинена. Послуга буде активна відразу.
Якщо у Вас є необхідність швидко завантажувати великі обсяги даних, вести трансляції, грати в онлайн-ігри, а до мережі одночасно підключається багато пристроїв, ми рекомендуємо обрати тариф “GPON 1000” та сучасний двохдіапазонний роутер.
*Ваше обладнання повинно підтримувати гігабітну швидкість інтернету.
Будь ласка, не передавайте майстру готівку!
Вартість підключення та тарифного плану оплачується на ваш особовий рахунок, його буде вказано в протоколі замовлених послуг. У цьому документі майстер вкаже суму, яку необхідно внести за підключення.
Звертаємо вашу увагу! Вам необхідно оплатити вартість робіт та тарифний план в день підключення - щоб кошти встигли зарахуватися на рахунок компанії впродовж 2-х днів, інакше послуга буде припинена.
Ми підключаємо тільки за технологією GPON.
GPON (англ. Gigabit Passive Optical Network) — гігабітна пасивна оптична мережа. Ця технологія зробила революцію в сфері комунікацій.
Швидкість передачі даних по такому каналу досягає 1 Гбіт/с (≈1000 Мбіт/с). Технологія може гарантувати надійний сигнал і високу швидкість доступу в будь-який час доби та при відключенні електроенергії.
Програми лояльності від «Формат» – це можливості економити на послугах для абонентів, що діють. "Рекомендуй Формат": для участі Вам потрібно порекомендувати "Формат знайомим, які збираються підключати інтернет. Якщо новий абонент назве Ваш особистий рахунок або адресу при підключенні, ми нарахуємо Вам бонус у вигляді місяця промокористування послугами. Кількість запрошених абонентів не обмежена!
Наша компанія не встановлює специфічних прошивок на обладнання абонентів.
Ви можете використовувати власне обладнання за умови, що воно не має вбудованих налаштувань іншого провайдера.
Якщо Ваш роутер підходить для тарифа, який Ви підключаєте (для гігабітних тарифів необхідні гігабітні роутери), та не має програмних та апаратних проблем – Ви, звісно, можете використовувати його.
Так, комп’ютерна допомога та налаштування входять до переліку послуг, що надає компанія «Формат».
Коли абонент звертається до нас за консультацією, ми намагаємося допомогти в телефонному режимі. Якщо віддалено не вдається вирішити питання, ми направляємо до абонента нашого спеціаліста.
Повний перелік доступних послуг можна дізнатись у оператора, звернувшись до сервісно-інформаційного центру через чат на сайті, Messenger або Telegram, чи за номерами телефонів 0800310010, 0689310010, 0509310010.
Дізнатися свій тарифний план можна, використовуючи Особистий кабінет.
Вхід на сторінку особистого кабінету.
Дані для входу (логін і пароль) вказані в протоколі замовлених послуг, виданому при підключенні.
Тариф буде вказаний у розділі «Послуги».
Якщо дані були загублені чи немає можливості знайти протокол, необхідно звернутися до наших спеціалістів, написавши у чат технічної підтримки (сайт, Telegram, Viber або інший Messenger) або зателефонувавши до сервісно-інформаційного центру за номерами 0800310010, 0689310010, 0509310010.
Легко і зручно можна оплатити:
Найкращий спосіб перевірки балансу на вашому особовому рахунку — через Особистий кабінет. У ньому вказується поточний баланс та рекомендований платіж на наступний місяць. Логін і пароля для входу в Особистий кабінет зазначено в протоколі замовлених послуг.
Послуги надаються на повний календарний місяць. Для безперервного користування послугою рекомендуємо сплачувати рахунок до 1-го числа наступного місяця.
Після оплати послуги рекомендуємо перевірити стан вашого особового рахунку та переконатися, що сума на вашому рахунку дорівнює сумі щомісячної абонплати або перевищує її. Якщо після списання ваш баланс має від’ємне значення, послуги блокуються системою до поповнення рахунку на суму, яка перевищує від'ємний баланс.
Перевірте чи було зараховано кошти на ваш особовий рахунок. Його стан можна перевірити через Особистий кабінет. Перевірте чи було списано кошти з вашого рахунку.
Активація послуги, зупиненої через нестачу коштів на рахунку, відбувається автоматично після надходження коштів, далі послуга активується протягом часу від декількох хвилин до декількох годин. Зарахування коштів на особовий рахунок залежить від способу поповнення.
Якщо інтернет не працює і Ви не бачите коштів на рахунку після його поповнення- звертайтеся до Центром обслуговування клієнтів.
Ні, наша система автоматично визначає суму за користування послугами від дня початку до кінця місяця. Її повідомить оператор компанії.
Послуга «Пауза» надає можливість тимчасово призупинити доступ до інтернету. Це означає, що система не буде нараховувати вам борг за період коли Ви не користувалися послугою. Ви не будете сплачувати повний місячний тариф за період, коли буде підключена послуга «Пауза».
Сумарна тривалість користування послугою «Пауза» не повинна перевищувати – 90 днів на рік.
Для підключення послуги «Пауза» необхідно зв'язатися з Центром обслуговування клієнтів.
Вкажіть ваші контакти
Вкажіть данні